pondělí 9. února 2015

Kettlebell, má nová láska!

Jakmile se na začátku roku objevil leták Lidl pro rok 2015 s akcemi na sportovní náčiní, sestavila jsem si malý wishlist a zapsala data akcí do diáře. Dnes, 9. února, byl první den, kdy jsem se chystala na lov! Mimo to, že je v Lidlu ode dneška asijský týden - díky čemuž jsem ulovila bambusové výhonky, 2 kg rýže a curry pastu, je v nabídce i spousta sportovního náčiní včetně kettlebellů, česky kulových činek :-) Vybrat jsem si mohla z 2,5, 5 a 10kilového. Protože jsme začátečník, ale přece jen nějaký základ mám, zvolila jsem zlatý střed. Jakmile jsem přijela z práce domů, vyhledala jsem si na internetu pár workoutů a šla se pustit do svého prvního tréninku s kettlebellem! Naprosto předčil všechna má očekávání a naprosto jsem si ho zamilovala! Cvičení mě bavilo, rychle uteklo a cítím, jak mi pne každý sval na těle, hlavně záda, ruce a břicho. Kdo ho ještě nemá, doporučuju, protože je to báječná pomůcka pro domácí posilování a za krásnou cenu!

Postupně přidám i odkazy na další videa, až je sama odzkouším.

Internetová workout videa:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ti za milý komentář!