čtvrtek 16. dubna 2015

Jak se zapotit se Shaunem

Ahoj, tak u Kayly jsem moc dlouho nevydržela. Asi prostě potřebuji cvičit podle videa a slyšet, jak mě někdo hecuje. Takže jsme hledala jiné vhodné dlouhodobé cvičení, kde není Jillian (ne, že by mi byla něpříjemná, ale 30DayShred už jsem cvičila a moc mě nezaujalo) a našla jsme Shauna T a jeho cvičení Focus T25. Po dohledání tolika kladných recenzí, článků, fotek before/after jsem se rozhodla, že do toho jdu.

PS: Velice oceňuji, že během cvičení je vidět i slečna, která dělá cviky pro začátečníky, které nejsou tolik náročné. I přesto, že jsem cvičila především podle ní, jsem byla na konci šíleně zplavená :-)

PS2: Celý program jsem bohužel kvůli zkouškovému prostě nedala. Budu se o něj snažit dál, bavil mě, rychle to uteklo a člověk je i po těch 25 minutách vyřízený :-)

4 komentáře:

  1. great blog!
    http://amfaceless.blogspot.com/2015/05/nails-polish.html

    OdpovědětVymazat
  2. Já zkoušela jen 30days shred s Jilliane. Díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, díky za tip, určitě zkusím. Zrovna hledám něco nového :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ti za milý komentář!