úterý 9. září 2014

Letní výletování

Léto a prázdniny, i když už jako pracující žádné nemám, pro mě znamenají výlety. Spoustu výletů. Miluji jezdit po hradech, zámcích, přírodě kterou neznám, nebo i kterou znám. Díky Bohu, že mám přítele, který se mnou tenhle koníček sdílí, baví ho to a užívá si to stejně jako já, takže to cestování je hned veselejší:-) Níže jsou fotky míst, kam jsem se během července a srpna podívala a která bych vám určitě chtěla pro výlety doporučit, protože to je vážně zážitek! A na fyzičku super. Škoda, že jsem nepočítala, kolik schodů jsme vlastně vyšlápli. Byla to krásná dovolená!

Hrad Karlštejn - miluji tohle místo.



Lom Velká Amerika, doporučuji především v létě.

Lom Velká Amerika a otužilci, kteří riskují koupání pod pokutou několika desítek tisíc :-)

Terezín, opravdu síla, ačkoli jsem tu již po druhé.

Cestou necestou přes Ústí n. Labem.

Vyhlídka Belvedér, která je kousek od Děčína. Luxusní.

Soutěsky v Českém Švýcarsku, konkrétně stezka z Hřenska.






Stoupáme výš :-)

Stále stoupáme :-)


Zvláštní skály, že?

Nezajištěné pěší trasy, stačí šlápnout vedle a nikdo vás nenajde...

Ty obří skály byly všude. Pro porovnání, vlevo dole je člověk:-)


Vyhlídky byly naprosto super!



Sokolí hnízdo v Českém Švýcarsku.


Pravčická brána. Prostě nádhera.

Vyhlídky od Pravčické brány.






Jen pro představu, jak ty schody vypadaly. Dolů se šlo hůř, jak nahoru!

Tady už o trochu klidnější trasa, po skalních vyhlídkách, pár kilometrů od ČŠ :-)



Opět schody! Tyhle byly tedy extra nekonečné...

Panská skála. Taky něco neskutečného!


Stará hospoda v Doubicích. Mají tam desítky dřevěných soch. Čerty, pohádkové postavy, zvířata... krásná podívaná :-)

Báječná vyhlídka na stezce ze Sloupu v Čechách.

Jo, vyšlápli jsme si i krpál na hrad Bezděz a posuďte sami, jestli vyhlídka stála za to!



Tady už cestujeme přes Kvildu směrem na Lipno.

Břeh Lipna v okolí Frymburku. Všude pyramidy z kamenů :-)

Parádní výhled z Vítkova hrádku!

Hrad Rábí byl po cestě, tak jsme ho nemohli vynechat :-)

A kam jezdíte na výlety vy? Co byste mi doporučili navštívit? Ať už hrad, zámek, nějaké místo, národní park nebo nějaké město. Za tipy budu ráda :-)

5 komentářů:

  1. Krásné fotky, lomy jsou nádherné, taky jsem byla a Bezděz jsem viděla "od-naproti" byli jsme na Housce :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  2. mala si fakt uzasne leto!
    Pozyvam na konco letnu SKIN IN BLOSSOM GIVEAWAY, tu: jeej krasna je! pozyvam na giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektní fotky, ale také tipy na výlet, určitě se nechám inspirovat, moc mě takovéto cestování baví!! Už dlouho mám zálusk na Lom Amerika! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. jééé, přesně na těchto místech jsem byla minulé léto:-) Super fotky:-)
    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji ti za milý komentář!