středa 9. července 2014

Zahraniční stránky o zdravém životním stylu

Krásnou středu všem.

Tak jsem narazila na dvě super stránky o zdravém životním stylu. Jsou sice v angličtině, ale alespoň mě to donutí si ji trochu zopakovat a zdokonalit se v ní :) 

Webové stránky Prevention jsou se zaměřením na fitness, zdraví, snížení váhy, péči o tělo, jídlo, krásu, dokonce i sex:) Můžete se na stránkách přihlásit k zasílání novinek (vpravo dole). Také mě zaujala část "Ztráta hmotnosti navždy" a "Jez, hubni". Můžete se zdarma zaregistrovat. Na stránky jsem narazila před pár dny a rozhodla jsem se o ně podělit, protože věřím, že některým z vás zdatnějším v angličtině se tam bude líbit!

Na stránkách Eating well, opět v angličtině, najdete zase velice informací, receptů a dalšího. Hlavně mnoho obrázků, a obrázkové weby a články já miluju :) Najdete tam především obrovské množství receptů (střádaných dle typu, př. vegetariánské, pro děti, dietní, snídaňové recepty, nápady na večeři...), dalšími sekcemi je zdravé vaření dieta a zdraví, novinky o jídle, videa a obchod. Myslím, že sekce s recepty pro vás může být nejzajímavější.

Navštěvujete nějaké zahraniční stránky s touto tématikou? Jaké?


Mezi další zajímavé stránky řadím:

2 komentáře:

  1. Já mám ráda tuhle stránku (taky v angličtině), píše je holka co hodně zhubla, je tam její příběh, recepty, fitness atd. :) http://simplytaralynn.com/

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem za článok super :)

    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat

Děkuji ti za milý komentář!