úterý 29. července 2014

Začínáme běhat

Webové stránky Běháme.cz mě docela naladily k tomu, abych konečně začala s pravidelným a poctivým během. Pomalu, ale jistě. Na stránky jsem narazila náhodou před pár dny, kdy jsem hledala informací o tom, jak s během začít co nejlépe, a našla jsem tento článek, který nabízí možnost naučit se správně běhat již od začátku. Postup je jednoduchý; jedná se o 9týdenní program, kdy bych se měla naučit běhat v kuse několik desítek minut :) Původní plán jsem si minimálně upravila, protože na dalších webech jsem se dočetla, že běh mi měl trvat min. 30 minut, aby byl k něčemu... Já si včera dala první den prvního týdne a ten pocit potom... Určitě chci pokračovat a udělám pro to co nejvíc budu moci!

1. týden: 7 min rychlá chůze, 1 min velmi pomalý běh, tuto sérii opakujeme 3-4x po sobě (24-32 min), 3-4x týdně)
2. týden: 6 min rychlá chůze, 1 min 30 s běh, opakujeme 4x po sobě (34 min), 4x týdně
3. týden: 5 min rychlá chůze, 3 min běh, opakujeme 4x (32 min), 3x týdně
4. týden: 4 min rychlá chůze, 4 min běh, opakujeme 4x (32 min), 4x týdně
5. týden: 2 min rychlá chůze, 5 min běh, opakujeme 4x (28 min), 4x týdně
6. týden: 1 min rychlá chůze, 7 min běh, opakujeme 4x (32 nin), 4x týdně
7. týden: 1 min rychlá chůze, 9 min běh, opakujeme 3x (30 min), 4x týdně
8. týden: běžet 15 min bez přestávky, pokud budeme moci, pokračujeme až do 25 min, 3-4x týdně
9. týden: souvislý běh 30 min, 4x týdně

A tady něco pro hezký den, já Bruno naprosto miluji,
písničku Valery od Amy také, takže naprosto božská kombinace!

3 komentáře:

  1. Hodně štěstí, já běhám jenom když vidím, že mi jede tramvaj:-D
    Jinak jsem se stala čtenářkou tvého blogu a byla bych moc ráda, kdyby ses také stala mou čtenářkou:-)
    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Oh, vypadá to velmi dobře. Já ted cvičim dle Jullian Michaelson ale běhat chodím i sam aráda ve volném čase :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ti za milý komentář!