úterý 24. června 2014

Neustále se vzdělávání je fajn!

Tak už pátý den mám sešitou ruku. Hrozný, jak to utíká. Pozítří jdu na převaz, tak jsem zvědavá, jak to pod tou náplastí vypadá. Trochu se toho děsím. Jo a cítím, jak kynu! Už pomalu nenahmatám svaly ne nohou a na břichu, což mě celkem děsí. Měla bych se krotit s jídlem. A tak, když nemůžu cvičit, alespoň čtu a vzdělávám se! Právě jsem dočetla knihu Jak hubne labužník. Ta mi hodně otevřela oči, ale také byla první z těch, které mě velmi zaujaly - tak možná proto.

Knihy, které mám v merku a které jsem zatím v pdf na internetu nenalezla:
  • Život bez pšenice, Davis
  • Superjídelníček, Havlíček + Lamschová
  • Pravidla hubnutí, Harper
  • Udělejte radikální řež, Michaels
  • Potravinářské zbožíznalství, Dostálová + Kadlec
  • Mámo, táto, nezabíjejte mě!, Jelínek
  • Vaříme zdravě pro děti bez mléka, vajec, pšenice a sóji, Brigit + Christiane Schäfer
  • Paleo dieta - moderní verze pravěké stravy, Cordain + Stephensonová + Cordainová
  • Vyhrajte boj o štíhlé tělo, Michaels
  • Domácí bylinář, Ikar CZ
Knihy, které najdete na internetu v PDF:
  • Jak hubne labužník, Kunová + Poštulka
  • Nejzdravější výživa, Wandermaker
  • Ovládněte svůj metabolismus, Michaels
  • Hubneme s rozumem tvořivě, Štochlová + Málková
  • Zdravá výživa, Kunová 
  • Bulimie - jak bojovat s přejídáním, Krch
Knížky v PDF mám již stažené. Většinu i přečtenou a z nich pobrané velice zajímavé výpisky, proto je doporučuji i vám! Ovládněte svůj metabolismus mám dokonce koupenou v papírové podobě. A které knihy máte mezi oblíbenými vy? Mám na mysli z té stránky zdravého životního stylu:-) Jinak nevím jak vy, ale já mám úchylku, že knihy, které přečtu z pdf díky stažení z internetu si poté musím koupit a zařadit si je do své knihovničky! Takže seznam už začíná být celkem dlouhý...

3 komentáře:

  1. kynutí si nevšímej,určitě to není tak hrozný,bude dobře!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych si chtěla prolistovat knihu: "17 denní dieta" od Morena

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip, přidám si ji do seznamu a mrknu na ni :-) I když už jen ten název mě trochu odrazuje, raději čtu "kompletní" knihy o tomhle stylu, slovo dieta mi nahání mráz na záda :D

      Vymazat

Děkuji ti za milý komentář!