neděle 22. června 2014

Nakupuju, aneb new in :)

Krásnou neděli všem...

Nejprve shrnutí posledních dnů: V pátek jsem byla na vyříznutí mateřského znaménka. Mám nad loktem asi 10 cm zastehovanou ránu a musím být 6 týdnů bez pohybu a sluníčka. Tzn. žádné brusle, kolo, běh, Jillian, Tiffany, ani nic podobného, což je docela strašný... Čekala jsem, že tak dva týdny budou stačit, ale ok. Takže teď trpím, hýbu jen levou rukou jsem pravák, takže dost strašný a nejsem schopná si ani vyfoukat umytou hlavu. Nikomu bych to nepřála.
Za poslední cca měsíc jsem si objednala a nakoupila několik věcí, s kterými bych se vám ráda pochlubila. Třeba někoho navnadím k nákupu :-)
Na fotce mnoho věcí chybí, více v celém článku!

Tělové máslo s kokosem z Lidlu za 99,90 Kč.
Máslo je opravdu máslové, takové tužší tělové mléko. Moc příjemně voní a hezky se vstřebává. V nabídce bylo ještě mango a čokoláda.

Kniha Ovládněte svůj metabolismus od Jillian Michaels.
Zatím čtu, tak uvidíme, jak mě zaujme!

Plavky FF, komplet za nějakých +/- 350 Kč!
Plavky jsou báječné! Dají se nosit jen na prsa, nebo se šňůrkou za krk. V nabídce obchodu už nejsou, možná nějaké zbylé kusy.

Šaty z eBay za 110 Kč. Jsou perfektní. Mohla bych mít místo M klidně S. Velmi elastické a lehounké.

Ikea skleničky, za 19 Kč/ks.Ten design! Ještě jsem si zamilovala ty s plameňákama, ale v obchodě jsem je nenašla.


 Báječné mističky z Ikea, po 12 Kč/ks.
Zavařovací sklenička z Ikea. Bude mi sloužit na svačinky!

My máme doma samé velké zapékací mísy, takže tahle menší nesměla chybět v nákupním košíku!

Chňapka z obchodu Tescoma za 49 Kč.

Silikonové formičky na muffiny z Lidlu - 2 ks za 99 Kč!

Balerínky od Vientamců. Za necelé 200 Kč!

Perfektní menší kabelka od Vietnamců. Za +/- 200 Kč. Prostorná a má mnoho kapes!

Boží kaktus z OBI. Jak krásně kvete!

A na závěr moje bebí...

11 komentářů:

  1. Šatičky, skleničky, chňapičky... to je všechno krása, moc se mi to líbí, myslím, že jsi skvěle pokoupila :)
    Lucka
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ty skleničky jsou opravdu parádní :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krasne věci! Snad to budeš mit brzy vpohodě :) Nikol

    http://nikakaworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Koukam, ze tady někdo miluje ikea stejne jako ja!:D je to tam hotovy ráj!:P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má slova! Ještě, že se tam dostanu tak jednou za půl roku, jinak bych byla permanentně bez peněz :D

      Vymazat
    2. Ja tam nebyla uz rok:'(:'( :D

      Vymazat
  5. To máslo je úžasné, mám ho ve verzi Mango a chtěla bych vyzkoušet i Čokoládu a Kokos :) Ty šaty vypadají super, na léto jsou úplně bezvadné :) A jinak samozřejmě všechny věci z Ikea jsou boží...zkus si koupit nějakou Ikea svíčku, voní hrozně krásně :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po mangu jsem také koukala. Ale kokos zvítězil :) Přesně, šatky jsou lehounké a prodyšné. Jo a svíčku mám také, jahodovou - nemusím ji ani zapalovat a provoní celý pokoj. Voní opravdu jak když čmuchneš k misce s jahodami a jen za dvacku!

      Vymazat
  6. ůžasné věci :)! To máslo bych chtěla určitě vyzkoušet:) Vypadá pěkně!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji ti za milý komentář!