pondělí 26. května 2014

Gnochi s rajčatovou omáčkou

O víkendu jsem dělala domácí pravé italské gnochi. Ty jsem samozřejmě nejedla samotné:), ale udělala jsem si k nim zdravou rajčatovou omáčku!

Potřebujeme:
2 rajčatové protlaky (použila jsem 2 plechovky 115 g protlaku od Hamé)
1 větší cibule
2 stroužky česneku
kečup
koření

Postup: Na pánvi já na teflonové, je nejlepší si osmahneme cibulku. Až zhnědne, přidáme oba rajčatové protlaky a podlijeme horkou vodou od oka, já asi 150 ml. Zamícháme a necháme pod pokličkou povařit. Cca za 5-8 minut ještě jednou promícháme, přidáme protlačený česnek může být víc stroužků, dle chuti, přidáme koření dle chuti já dala sušený česnek a oregano, a pro lepší chuť můžeme přidat i trochu kečupu. Opět zamícháme a necháme chvíli povařit. Pokud by byla omáčka moc hustá, můžeme ještě podlít trochou vařící vody. S hotovou omáčkou polijeme gnochi. Dobrou chuť!

2 komentáře:

  1. Super recept, já moc ráda vařím s rajčaty v jakékoliv podobě, ale nejlepší jsou ze zahrádky, už se jich nemohu dočkat! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já rajčata jako taková ráda nemám, ale rajský protlak, to můžu :) :)

      Vymazat

Děkuji ti za milý komentář!