úterý 27. května 2014

Pobavilo!

Ahoj všem. Venku ošklivo, víkend daleko..., tak co si trochu zvednou náladu? Mám sbírku několika obrázků, které mě opravdu baví:-) Nejlepší jsou stejně obrázky na téma "How I think I look when" jak vypadám, když...
Sněz to, sněž to!


Jak si myslím, že vypadám, když zívám - jak opravdu vypadám

Jak moji přátele vypadají v posilovně - jak já vypadám v posilovně (udrž dýchání, to je hlavní)


Jak si myslím, že vypadám, když běhám - jak opravdu vypadám

Jak si myslím, že vypadám, když tančím - jak opravdu vypadám

Pánové... když nevypadáte jako modelové Calvin Klein, nečekejte, že budeme vypadat jako andělé Victoria's secret.

Nemáš čas na posilovnu? Prosím tě, řekni mi, proč koukáš každou noc 3 hodiny na televizi.

Jak si myslím, že vypadám, když spím - jak opravdu vypadám
Jak si myslím, že vypadám, když pláču- jak opravdu vypadám

Jak si myslím, že vypadám, když se snažím jíst svůdně - jak opravdu vypadám

Jak si myslím, že vypadám, když balím holky - jak opravdu vypadám



4 komentáře:

  1. jojo, to mě taky pobaví vždycky takový blbůstky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle obrázky taky miluju :D Výbornej výběr! :D

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. :-D :-D pobavilo diky :-D

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O NEREZOVÝ ŠEJKR na koktejly nebo kávičku
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/05/letni-soutez.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji ti za milý komentář!