středa 28. května 2014

Jak mít nejlíp upravené fotky

Ahoj všem.

Chci vám poradit s jednou věcí - s úpravou fotek přes online internetový program PicMonkey, na kterém upravuji fotky i já. Já v programu dělám moc ráda a je pravda, že efekty mají boží! Proto jej doporučuji i vám. Vše je zdarma, bez jakéhokoli stahování. Můžete se zaregistrovat, což vám umožní větší nabídku možností při úpravách. Hotový, upravený obrázek si uložíte do počítače přes možnost "save" nahoře na stránce. Jedná se o jednoduchý online program, kde si můžete hned na hlavní stránce zvolit jednu ze čtyř možností:

Edit: Tato volba je spíš pro základní úpravy, tj. velikost, rotace, rámeček, zesvětlení aj.
Touch up: Retušování. Super pro úpravu obličejů, i když s tím jsem ještě tolik nepracovala. Nicméně můžete si vybělit zuby, vyretušovat vady na kráse, přidat tvářenku, rtěnku, zvýraznit oči, řasy, obočí... No je toho mnoho na výběr! Dále můžete, stejně jako u úprav fotek, přidávat text, objekty, různé efekty atd.
Design: Volba pro úpravu fotek a obrázků. Můžete přidávat text, objekty, efekty, rámečky, obrázek otáčet, oříznout, změnit velikost... Od té doby, co jsem program poznala, už přestávám pracovat s PhotoFiltrem, který u mě tolik vedl.
Collage: Volba pro tvorbu koláží. Naprostá pecka Já v tom dělám strašně ráda. Můžete si zvolit téma koláže podle toho, kolik fotek chcete do koláže dát, místo fotky si můžete dát do koláže i nějaký vzorek buď z nabídky, nebo vlastní.Velice chválím také možnost "background", neboli volbu, kdy můžete změnit šířku, barvu a zaoblení rámečku.

1 komentář:

Děkuji ti za milý komentář!